emergencyservice

اورژانس سرویس لوازم خانگی

emergencyservice

اورژانس سرویس لوازم خانگی

تبلیغات گوگل

شرکت گوگل دارای سرویس های مختلفی است که google ads یکی از بهترین و پر کاربرد ترین آن هاست و در زمینه مدیریت و اجرای تبلیغات در گوگل می باشد. با استفاده از این سرویس گوگل شما به آسانی می توانید انواع کمپین های تبلیغاتی را اجرا نموده و با استفاده از کلمات کلیدی مد نظرتان سایت خود را در جستجو های گوگل به صفحه نخست برسانید. این موضوع می تواند کاربران بسیاری را از گوگل به سایت شما وارد کند و فواید بسیاری را برای وبسایت شما خواهد داشت.
تبلیغات گوگل از بهترین، ساده ترین و موثرترین روش ها می باشد که در کوتاهترین زمان شما را در صفحه اول نتایج جستجو قرار خواهد داد. اما موقت می باشد و تا زمانی ادامه دارد که به ازای هر کلیک هزینه آن را پرداخت نمایید یعنی همان (PPC )(Pay Per Click) تاثیر آن در ترافیک و رتبه سایت چندان نبوده اما می توان جهت اهداف کوتاه مدت برای کمپین های تبلیغاتی استفاده نمود اما اما اما … توجه کنید این بازگشت ممکن است به همراه موفقیت باشد و یا حتی ضرر.
گام اول در آموزش تبلیغات گوگل داشتن اکانت گوگل می باشد که ازین طریق حساب خود را شارژ نموده و قادر به شروع تبلیغات کلیکی خود خواهید بود.

منطق google ads

هر وب سایت طبیعتا برای خود رقیبانی دارد که کار خود را قبل از آن آغاز نموده اند. ممکن است رقیب شما با استفاده از فرآیند های زمان بر و همچنین هزینه بر بهینه سازی سایت و سئو رتبه یک جستجوی گوگل را بر اساس یک کلمه کلیدی به دست آورده باشد اما شما می توانید با پرداخت هزینه و بدون هیچ زحمتی در زمانی بسیار کوتاه و چند ساعته به رتبه یک گوگل دست پیدا کنید در اصل منطق تبلیغات گوگل به این صورت است که شما باید در ازای هر کلیک کاربرهزینه‌ای را از پنل مخصوص به خودتان به گوگل پرداخت نمایید.

1- هدفمند بودن

با استفاده از تبلیغات گوگل و استفاده از یک کلمه کلیدی مشخص می توانید مخاطبانی را که به آن موضوع علاقمند بوده و مدنظر شما هستند را به وب سایت خود جذب نمایید.

هدفمندی گوگل ادوردز می توانید از این موضوع هم فراتر رود به این گونه که می توانید ساعاتی که افراد بیشتری به وب سایت شما وارد شده اند را شناسایی نموده و زمان تبلیغ گوگل را بر اساس این ساعات تنظیم نمایید و یا مثلا برای هدفمند تر بودن تبلیغاتتان آن ها را گونه ای تنظیم نمایید که فقط به افراد با یک محدوده ی سنی خاص، جنسیت مشخص، مکان جغرافیایی، علایق و حتی دستگاهی که با آن وارد اینترنت شده اند نمایش داده شوند.

در صورتی که وب سایت شما فروشگاهی است برای افزایش فروش می توانید از راهکار ریمارکتینگ استفاده کنید به این گونه که تبلیغات ساییتان را به صورتی تنظیم کنید که به کاربرانی که در گذشته به وبسایتتان وارد شده اند اما از شما خریدی نکرده اند نمایش داده شوند.

 2- منعطف بودن تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل علاوه بر این که بر اساس سرچ کاربر در گوگل به آن نشان داده می شود در سایت هایی که با گوگل همکاری داشته و روزانه از آن ها بازدید چشمگیری به عمل می آید به نمایش در خواهد آمد.

به این گونه است که این سایت ها علاوه بر این که با نمایش تبلیغات سایت های دیگر خود به درآمد قابل توجهی خواهند رسید، سایت های واسطی را که وب سایت تبلیغ شونده را به تبلیغ کننده معرفی می کنند هم به در آمد زایی می رسانند.

یکی از این سایت های رابط که اتفاقا یکی از سرویس های گوگل می باشد، گوگل ادسنس است که وب سایت های مختلف را در سایت های معتبر خارجی به نمایش می گذارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد